PlayRust.nl

Wat brengt de update ons deze week?

Wat brengt de update ons deze week?

Nieuwe ronde, nieuwe kansen. De update komt morgen, tijd om te kijken wat er aan de hand is. De LR300 schiet wat sneller. Dit ondergeschoven en onderschatte kindje krijgt een boost van 10%. Het is nu ook ‘skinnable’, dus verwacht een paar mooie nieuwe looks voor dit wapen. De update brengt ook weer wat wijzigingen in de loot tables. Sinds het toevoegen van de blueprints […]

Read More Leave Comment


Verbeteringen: workbenches, blueprints, radiation, caves, recycling en meer..!!

Verbeteringen: workbenches, blueprints, radiation, caves, recycling en meer..!!

De update van vorige week kwam met nogal wat negativiteit. Maar na de update leek dat allemaal best mee te vallen en werden de wijzigingen zelfs goed opgevat en waarschijnlijk verkeerd begrepen. Het blueprints-syteem zal nog meer wijzigingen en verbeteringen krijgen, dus helemaal af is het niet. Een aantal zullen vanavond in de update te vinden zijn: * Guitars, Planters en Ceiling Lights zijn nu […]

Read More Leave Comment


Devblog 180: wat zien we nog meer naast de blueprints?

Devblog 180: wat zien we nog meer naast de blueprints?

Naast de wijzigingen in crafting met de blueprints, zijn er ook wat andere verbeteringen toegepast. Die bespreken we hier kort. Recyclen geeft nu bijna geen HQ metal meer Loot tables zijn compleet gewijzigd (voor o.a. de blueprints). Check de volledige basic loot table hier Wapens hebben standaard een erg lage health M92 en LR300 kunnen niet gecraft worden Metal shopfront en vending machines zijn goedkoper […]

Read More Leave Comment


Hoe werken blueprints en components in Rust?

Hoe werken blueprints en components in Rust?

Sinds de update van devblog 180 op 5 oktober 2017 werkt overleven in Rust op een heel andere manier dan dat je gewend was. Workbenches, blueprints, tier 1, 2 en 3… wat betekent dat allemaal? Rust heeft in het verleden al blueprints gekend. Daarna kwam XP leveling, maar nu is er een combinatie van components en blueprints. Wij leggen het graag uit met een voorbeeld. […]

Read More Leave Comment


Veel (flauwe?) kritiek op nieuwe plannen Rust

Veel (flauwe?) kritiek op nieuwe plannen Rust

Op social media is veel kritiek op de nieuwe plannen die developer Helk een tijdje geleden wereldkundig maakte. We hebben in het verleden al blueprints en XP gezien. Nu hebben we al een tijdje components in-game, maar dat kan binnenkort zomaar weer veranderen. Daar is niet iedereen blij mee. Hoewel het niet zo wil vlotten omdat hij ziek is, is Helk bezig met ‘progression’. Het […]

Read More Leave Comment