Wat brengt de update ons deze week?
Nieuwe ronde, nieuwe kansen. De update komt morgen, tijd om te kijken wat er aan de hand is.
De LR300 schiet wat sneller. Dit ondergeschoven en onderschatte kindje krijgt een boost van 10%. Het is nu ook ‘skinnable’, dus verwacht een paar mooie nieuwe looks voor dit wapen.
De update brengt ook weer wat wijzigingen in de loot tables. Sinds het toevoegen van de blueprints heeft Helk er een zooitje van moeten maken. Alle items moesten namelijk gewoon beschikbaar zijn in barrels, crates, loot boxes, et cetera. De afgelopen week zagen we al wat wijzigingen, maar ook deze week kunnen we die verwachten. Wat precies is nog een beetje onduidelijk, maar dat zullen we morgen merken.
De player models. Een tijdje terug zagen we ze al, maar ze werden er vanwege bugs weer uitgehaald. Nu zien we allemaal nog een beetje hetzelfde uit, maar we krijgen binnenkort haar (ook op ‘die’ plekken waar jij ze misschien normaal scheert). Voor nu lijken ze alleen nog als ‘attire’ beschikbaar te zijn en alleen in te spawnen door admins. Ook missen we nog wat oogballen. Scary!
Er is wat werk gedaan aan de ‘vehicles’. We kennen de Sedan auto al (alleen in te spawnen door admins), maar Vincent is bezig met de nieuwe vehicle branch. Zijn commits geven een aardig beeld over wat koemn gaat. Zo krijgen we onder andere kooien, die je in auto’s of busjes kunt plaatsen om gevangenen en slaves te transporteren. Er zijn ook twee storage modules: ‘short flatbed’ en ‘long flatbed’.
We zullen zien wat we morgen verder nog meer krijgen… tot morgen!